Ο απεγκλωβισμός γίνεται αυτόματα καθώς ο θάλαμος κατεβαίνει στην πλησιέστερη στάση.
Ο εγκλωβισμένος ανοίγει χειροκίνητα πρώτα την εσωτερική πόρτα του θαλάμου (αν υπάρχει) και στη συνέχεια την εξωτερική πόρτα και εξέρχεται από τον θάλαμο.
Πηγαίνουμε στο μηχανοστάσιο.
Κλείνουμε το γενικό διακόπτη κίνησης (όχι φωτισμού).
Πιέζουμε ή περιστρέφουμε το μοχλό της χειροκίνητης βαλβίδας καθόδου (κόκκινο χρώμα).
Ο θάλαμος αρχίζει να κινείται προς τα κάτω
Όταν ο θάλαμος αρχίζει να κινείται προς τα κάτω και σε συνεννόηση πάντα με τον εγκλωβισμένο, ελευθερώνουμε το μοχλό.
Ο εγκλωβισμένος ανοίγει χειροκίνητα πρώτα την εσωτερική πόρτα του θαλάμου(αν υπάρχει) και στην συνέχεια την εξωτερική πόρτα και εξέρχεται από τον θάλαμο.
Αφήνουμε το γενικό διακόπτη κίνησης κατεβασμένο και ειδοποιούμε τον υπεύθυνο συντηρητή.
Κλείνουμε το γενικό διακόπτη του ρεύματος κίνησης (όχι φωτισμού).
Ανοίγουμε το φρένο της μηχανής με τον ειδικά προβλεπόμενο μοχλό.
Επικοινωνούμε με τον εγκλωβισμένο και αρχίζουμε να περιστρέφουμε σιγά σιγά το βολάν του κινητήρα με το χέρι προς την κατεύθυνση που συναντήσαμε μικρότερη δυσκολία.
(Εξαρτάται από τη θέση που βρίσκεται ο θάλαμος στο φρεάτιο εκείνη τη στιγμή).
Ο θάλαμος αρχίζει να κινείται προς την πλησιέστερη πόρτα.
Όταν ο θάλαμος βρεθεί ακριβώς μπροστά στην πόρτα του πλησιέστερου ορόφου απελευθερώνουμε το φρένο.
Ο εγκλωβισμένος ανοίγει χειροκίνητα την πόρτα και εξέρχεται από τον θάλαμο.
Μετά τον απεγκλωβισμό ελέγχουμε αν είναι όλες οι πόρτες κλειστές και ασφαλισμένες.
Αφήνουμε το γενικό διακόπτη κίνησης κατεβασμένο και ειδοποιούμε τον υπεύθυνο συντηρητή.